zaterdag 22 september 2012

Waarom ik voor BR kies en ook wil samenwerken


Dromen van een betere leefwereld doet wel iedereen, ook ik.
Toch begint dit in ons eigen dorp Rijmenam en Bonheiden.
Samen leven in harmonie met natuur, kunnen en mogen genieten van al dit moois wat onze gemeenten te bieden hebben.
Ook cultuur, kunst, sport en zoveel meer is toch ontstaan door mensen die begaan zijn met onze bevolking.
En daar wil ik mij ook mede voor inzetten. Al van bij mijn geboorte leef en woon ik hier te Rijmenam, kan mij geen beter en mooier plaats voorstellen. Wil hier ook niet meer weg.
Waarom ik voor BR kies en ook wil samenwerken!
Omdat deze partij er staat en is voor ons, onze gemeenschap en al onze wensen. Heb mij vroeger ook altijd ingezet voor het sociale leven hier met onze kinderen. Altijd klaar voor iedereen, oudercomité school, jaren lesgeefster turnkring Blauwe Gentiaan altijd wel een helpende hand en luisterend oor.
Dit wil ik nu ook nog wel zijn voor mijn kiezers.
En weet je nog!
Hoeveel kinderen uit Rijmenam en Bonheiden die hun eerste zwemlesjes als ook de vele verjaardagsfeestjes mochten beleven bij ons in het Michielsbad.

Al op voorhand hartelijk bedankt hoor!

Simonne Hellemans
plaats nr. 20


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.