dinsdag 25 september 2012

Julien Stephani: voor je het weet ben je aangekomen aan een feestelijk jubileum


Lieve mensen,

In de afgelopen jaren zijn jullie gevierd als gouden, diamanten en/of briljanten echtpaar!
Proficiat!
Het is niet niks om zoveel jaren getrouwd te zijn. Het gaat gepaard met vallen en opstaan, tegenslagen en prettig samenzijn, maar voor je het weet ben je aangekomen aan een feestelijk jubileum.

Sommigen onder jullie waren niet zo enthousiast om naar het gemeentehuis te komen, maar waren na afloop zeer tevreden over het verloop van hun eigen viering. Ik heb jullie mogen feliciteren in naam van het gemeentebestuur. Samen hebben wij menige anekdotes aangehaald en beleefde ik mooie momenten tijdens deze gesprekken.

Graag zou ik dat verder willen zetten de volgende jaren. Daarvoor vraag ik jullie steun bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op 14 oktober 2012. Zo kunnen wij, BR lijst 8 ook de volgende jubilea blijven verzorgen.

Mocht u ook nog voor een ander BR-kandidaat-collega willen kiezen, het kan altijd! U mag meerdere bolletjes aanstippen op de BR-lijst. Iedereen heeft dan van u een volledige voorkeurstem gekregen. Zo krijgt BR van u een echte steun in de rug.

Indien u mij op 14 oktober 2012 niet vergeet, dank ik u oprecht voor uw steun en zo alleen kan ik u de volgende jaren helpen met al uw vragen.

(lijstnummer 8, plaats 3)

Dank bij voorbaat en met vriendelijke groet,
Julien Stephani

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.