maandag 24 september 2012

Julien Stephani: In eerste instantie, net zoals de afgelopen jaren, wil ik klaar staan voor de bevolking



Beste mensen,

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2012 werd mij de derde plaats op de BRlijst
voorbehouden.
Zoals u mij kent, zal het u niet verwonderen dat ik zweer bij BR, al 24 jaar lang. Alleen deze partij straalt een dynamisme uit dat mij bekoort. U kent trouwens mijn karakter, recht voor de vuist, waardoor ik mij niet thuis zou voelen in het politiek gesjoemel van de traditionele kleurenpartijen. Nog minder laat ik mij verleiden tot de zogezegde nieuwe partij.

In eerste instantie, net zoals de afgelopen jaren, wil ik klaar staan voor de bevolking. De taken, die al 18 jaar aan mijn schepenambt werden toevertrouwd, heb ik getracht zo goed mogelijk in te vullen.
Het verlenen van dienstbetoon naar onze bevolking toe is steeds mijn prioriteit geweest. Tot mijn spijt is ook gebleken dat men niet voor iedereen goed kan doen. Toch zal ik u als kiezer te woord blijven staan als u op mij beroep zou doen. Veel poespas is aan mij niet besteed. Ik zal u op een eerlijke manier trachten verder te helpen.

Om te kunnen verder gaan zoals de afgelopen jaren, heb ik wel uw steun nodig. Mag ik hopen op een bolletje achter mijn naam op 14 oktober 2012?
Mocht u ook nog voor een ander BR-kandidaat-collega willen kiezen, het kan altijd! U mag meerdere bolletjes aanstippen op de BR-lijst. Iedereen heeft dan van u een volledige voorkeurstem gekregen. Zo krijgt BR van u een echte steun in de rug.

(lijstnummer 8, plaats 3)
U kan op mij rekenen. Mag ik dan ook op u rekenen?

Dank bij voorbaat en met vriendelijke groet,
Julien Stephani


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.