zaterdag 29 september 2012

Waar ik trots op ben op sportief vlak in Bonheiden- Rijmenam is de toenemmende belangstelling in onze sportkampen


Beste inwoners, kiezers Bonheiden-Rijmenam

Men trok van BR zijde al een 12 tal jaren aan mijn mouw om zich kandidaat te stellen voor de verkiezingen. Zes jaar geleden hapte ik toe en werd direct verkozen, waardoor ik na 2 jaar het mandaat van schepen sport, senioren en landbouw kreeg, later aangevuld met milieu.

Als gewezen postbode kon ik door examen ook een promotie maken en ben nu teamleader in het verdeelcentum O-L-V-Waver, van waaruit onze postmannen vertrekken.

Ben bijna 30 jaar gehuwd met Carina Van Dijck en we hebben samen twee kinderen, Sofie en Ellen en ben ook de fiere Bompa van Sammeke.

Waar ik trots op ben op sportief vlak in Bonheiden- Rijmenam is de toenemmende belangstelling in onze sportkampen, 3300 kinderen op jaarbasis, realisatie mountainbikeroutes, regularisatie zonnevreemde sportclubs, sportelgemeente enz.

Maar toch is er nog veel te doen, Bv sportschuur (gesprekken zijn er om deze te kunnen realiseren in Rijmenam)

Waar ik trots ben op het vlak van seniorenwerking, is de goede samenwerking en goede ideeën die van hen uitkomen, extra parkeerplaatsen mindervaliden, accentuering oversteekplaatsen, rustbanken enz.

Ook hier is ernog werk aan de winkel, vooral door de vergrijzing die toeneemt, moeten wij op een actieve manier kunnen ouder worden, seniorenflats enz.

Op milieuvlak is er de charter rond biodiversiteit, ophaling roze zakken (vanaf vogend jaar), subsidiëring energiebespaarende maatregelen enz. To Do, masterplan rond zwerfvuil, regime openbare verlichting enz;

Op landbouwgebied moet er een betere en tolerantere samenwerking komen tussen landbouw- milieu-natuur.

Om dit allemaal verder te kunnen realiseren, vraag ik jullie vertouwen op 14 oktober.

TO DO Luc De Weerdt Plaats 12
Hazelaarlei 6 – 2820 Rijmenam
luc.de.weerdt2@telenet.be
0494/34 67 85 – 015/51 85 51

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.