donderdag 6 september 2012

Jeannine Janssens, BR kandidate plaats 8


Jeannine Janssens
Weynesbaan 3
Echtgenote van Andrè Olbrechts
Moeder van Leo, schoon-oma van Hilde
Bonneke van Rani en Jelle
Voorzitster OKRA Rijmenam
Bestuurslid voetbalclub V.V.ADLER
Lid van Kon. Fanfare De Vrijheid,
de Krekels, K.V.L.V. en
Bonheidense Muziekvereniging,


Beste vrienden van Bonheiden en Rijmenam,

De plaatselijke politiek boeit mij, het algemeen belang is immers het belang van ieder van ons. Politiek beheerst in feite de helft van mijn leven. De voorbije 24 jaren, waarvan 6 jaar O.C.M.W. en 18 jaar gemeenteraadslid hebben mij ontzettend veel voldoening gegeven. Na al die jaren heb ik steeds mijn eigenheid bewaard. Met het reilen en zeilen, van onze leefgemeenschap ben ik zeer begaan. Sociaal contact en hulpvaardigheid zijn als het ware mijn hobby. Samen met BR heb ik mij de voorbije jaren enorm ingezet om onze gemeente mee te besturen.

BR is een open en bruisende partij, los van kleur of geaardheid, neutraal en ongebonden, een toffe en bekwame groep met aan het roer een burgemeester die de juiste kwaliteiten heeft, want opbouwen is moeilijker dan afbreken. Goede politiek komt tot stand door volhouders die zich inspannen voor alles en iedereen.

Ik heb maar één leuze “Het is goed maar het kan nog altijd beter!”. Graag wil ik mijn verantwoordelijkheid de volgende 6 jaar verder opnemen in alle zaken die het sociaal, materieel en financieel welzijn van onze gemeente en van alle inwoners aanbelangen.

Ik ben er voor U, ook na 14 oktober 2012 . Mag ik rekenen op uw stem?

Dank u!

Jeannine Jansens
 BR 8ste plaats,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.