woensdag 12 september 2012

Marc Van Rompaey Plaats 22 op de BR lijst


Beste dorpsgenoten

Als actieve tuinder wil ik mijn steentje bijdragen om van Bonheiden-Rijmenam
de mooie en leefbare plattelandsgemeente maken die het moet zijn.

Dat wil ik in het gemeentebestuur bereiken op de volgende manieren:

• Als actieve tuinder wil ik de belangen van de land- en tuinbouwsector in de
gemeente vertegenwoordigen.

• Ik wil een aanspreekpunt zijn in verband met de problematiek en regelgeving
in de land- en tuinbouwsector, zoals de strengere normen van bemesting.
Hierbij mag ook de opvolging en ondersteuning van de land- en tuinbouwfamilies
zeker niet vergeten worden!

• Tenslotte wil ik het groen in onze plattelandsgemeente zo veel mogelijk
behouden.

Met deze overtuiging én uw steun, wil ik de komende zes jaar onze gemeente
nog mooier en leefbaarder maken.

Alvast bedankt voor uw stem!
Met vriendelijke groeten
Marc Van Rompaey


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.