donderdag 6 september 2012

Rijmenammer Georgette kandidate voor Bonheiden Rijmenam


Hallo,

Met de gemeenteraadsverkiezingen in het vooruitzicht wil ik me graag aan u voorstellen. Ik ben Georgette Verstraeten, gehuwd met Theo, moeder van drie kinderen en fiere oma van 5 schatten van kleinkinderen, die meermaals en graag bij me komen logeren. Soms 1, soms meer en soms allemaal. Heel vermoeiend, maar ook heel aangenaam, want ik krijg van hen ook erg veel terug.

Ik doe dat graag, zorgen, niet alleen voor de kinderen, maar ook voor ouderen, kortom voor de “medemens” die hulp nodig heeft, die het moeilijk heeft om overeind te blijven in deze soms op hol slaande wereld. Ik ben trouwens graag onder de mensen, ik hou van ze.

Daarom ben ik al ettelijke jaren vrijwillig helpster in “Den Olm”. Ik beweeg me graag tussen de oudjes, praat graag met hen, verbaas me meermaals over hun heldere kijk op de samenleving. De voorbije zes jaar heb ik ook als lid van het feestcomité jubilarissen ontvangen.

Hoeveel jaren ik belangeloos voor de kinderoppasdienst van de Gezinsbond heb gezorgd, is niet meer te achterhalen. Als geboren en getogen Rijmenammer kom ik regelmatig in contact met ouders die me wijzen op de achterstand wat betreft de kinderopvang in Rijmenam.

Dit moet onder de aandacht gebracht worden, over gepraat worden. Als veelgebruiker van fiets en fietspaden groeit mijn inzicht betreffende gevaarlijke verkeerssituaties in onze gemeente. Vooral om het huis-schoolverkeer van de jeugd ben ik bekommerd.

Zo, dit is mijn verhaal in een notendop. Ik hoop dat u er nog eens aan denkt op 14 oktober.

Groetjes,
Georgette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.