donderdag 6 september 2012

Kandidate Hilde Smets voor BR Bonheiden Rijmenam


Beste inwoners van Bonheiden – Rijmenam

Toen men ons enige tijd geleden aanzocht om de rangen van BR te komen versterken, hebben we onze
volle steun toegezegd. Ons even voorstellen is waarschijnlijk overbodig, maar voor de nieuwe inwoners
toch niet onbelangrijk.


Velen onder u kennen mij wellicht van café ’t Preekhoekje (15 jaar) en taverne Den Tots (8 jaar). Als uitbaatster van deze zaken heb ik het genoegen gehad om veel mensen en verenigingen te leren kennen. Hierdoor besef ik dat een rijk sociaal leven belangrijk is voor Bonheiden-Rijmenam. Uiteraard dragen alle verenigingen hiertoe bij. Daarom wil ik me samen met jullie inzetten om dit alles te behouden en waar kan te verbeteren. Tevens zou ik graag mijn ervaring als zelfstandige (23 jaar) benutten om de middenstand van Bonheiden-Rijmenam te steunen.


Samen met BR wil ik werken aan:
• Het behoud van de gezonde financiële toestand van onze gemeente
• De verdere uitbouw van het rioleringsnet
• De creatie van een toffe dorpskern in Rijmenam


Velen hebben ongetwijfeld al op ons kunnen rekenen in het verleden en dat zal in de toekomst zo blijven.
Stem daarom op 14 oktober op 11 en je bent zeker niet “gezien”.

Hilde Smets




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.