zondag 23 september 2012

Magriet Raymonda: wat je ook doet, tracht het goed te doen


Beste mensen,

Mijn eerste 6 jaar in de politiek zitten er bijna op, en tot op heden is mij dit heel goed mee gevallen. Daarom wil ik mij de komende jaren terug inzetten zowel voor de jeugd als voor de senioren.

Ik ben nog steeds vrijwilliger in Den Olm waarvan vele mij zullen kennen en ook ben ik nog steeds kernlid van het vroegere k.a.v. (nu FEMMA). Anderen zullen mij wel herkennen van het toneel waar ik ook reeds enkele jaren in meedraai.
Deze legislatuur ben ik lid van het feestcomité om de jubilarissen te ontvangen wat steeds een fijne ervaring is en dat wil ik ook de komende jaren blijven doen. U kan dit mogelijk maken door uw stem aan mij te geven op 14 oktober.

Mijn motto is:  wat je ook doet, tracht het goed te doen en op dit vlak is BR zeer goed bezig.

Vele lieve groetjes
MAGRIET RAYMONDA
NR 18 OP DE LIJST

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.