donderdag 6 september 2012

Eddy Michiels, plaats 10 op de BR verkiezingslijst


Beste inwoners van Bonheiden Rijmenam

Toen men mij een tijd geleden vroeg om de rangen van BR te komen versterken, hebben ik mijn volle steun toegezegd. Mij even voorstellen is waarschijnlijk overbodig, maar voor de nieuwe inwoners toch niet onbelangrijk.


Na een loopbaan van 30 jaar als wijkagent van Bonheiden-Rijmenam, wens ik me in de toekomst mee in te zetten voor BR. Door de dagelijkse contacten die ik had met vele inwoners en mandatarissen, is mijn
interesse gegroeid om mijn ervaringen te delen, in niet onbelangrijke mate ondermeer m.b.t. de verkeersveiligheid, oplossingsgerichte voorstellen bij buurtconflicten en dit op het ganse grondgebied van onze gemeente.


Samen met BR willen wij werken aan:
• Het behoud van de gezonde financiële toestand van onze gemeente
• De verdere uitbouw van het rioleringsnet
• De creatie van een toffe dorpskern in Rijmenam


Velen hebben ongetwijfeld al op ons kunnen rekenen in het verleden en dat zal in de toekomst zo blijven.
Stem daarom op 14 oktober op 10 en je bent zeker niet “gezien”.

Eddy Michiels




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.